04:51 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خسارت سیل

خسارت بیش از ۲۳۰ میلیارد تومانی سیل به شهرک‌های صنعتی
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد که در برآورد اولیه خسارت سیل اخیر، زیرساخت شهرک‌های صنعتی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و ۹۲ واحد صنعتی حدود ۱۳۶ میلیارد تومان خسارت دیده‌اند.
جبران خسارت سیل به قیمت تورم؟!
پایگاه خبری راد: دولت برای جبران خسارات وارد شده از سیل اخیر گزینه‌های مختلفی را در پیش دارد که به نظر می‌رسد چاپ پول بدترین آنها باشد؛ در این باره یک اقتصاددان معتقد است که دولت در صورت چاپ پول باید منتظر تبعات تورمی تصمیم خود هم باشد.
آبرسانی به مردم در گوریه خوزستان با تانکر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به خسارت سیل به تأسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه استان خوزستان گفت: در حال حاضر پنج تانکر توزیع آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده و آبرسانی به مردم از این طریق در حال انجام است.
خسارت ۳۰ میلیارد ریالی سیل به شبکه توزیع برق اصفهان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل توزیع نیروی برق استان اصفهان برآورد اولیه خسارت سیل به تاسیسات و زیرساخت‌های برق هشت شهرستان استان را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
آخرین وضعیت نصب بالن اینترنتی و ایجاد خط تلفن اضطراری در پلدختر
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت ارتباطی در پلدختر گفت: وضعیت ارتباطی در پلدختر به حالت عادی بازگشته و بالن اینترنتی نیز نصب شده است.
سیلاب بهاره؛ مهمان پرخرج در سال سخت اقتصاد
پایگاه خبری راد: سیلاب بهاره مهمان ناخوانده تعطیلات نوروزی بود که علاوه بر خسارات جبران‌ناپذیر جانی، باعث بروز خسارات سهمگینی بر پیکره اقتصاد کشور شده است. آسیب دیدن زیرساخت‌های ارتباطاتی، ریلی، جاده‌ای و مسکونی تنها بخشی از خسارات سیل در نوروز ۹۸ است.
خسارت سیل به شبکه برق ۶۷۰ روستا در لرستان
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از خسارت سیل به شبکه برق ۶۷۰ روستا در لرستان خبر داد.
بانک‌ها و بیمه‌ها برای کمک به سیل‌زدگان چه کردند؟
پایگاه خبری راد: بارندگی و بارش‌های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در ایران آغاز شده و بیشتر مناطق ایران را در برگرفته، در برخی استان‌ها به وقوع سیل و خرابی‌های ناشی از آن منجر شد و هموطنان را با مشکلات زیادی مواجه کرد. در این میان، بانک‌ها و شرکتهای بیمه علاوه بر وظایفی که در مواقع اینچنینی و بروز خسارت به مردم بر عهده آنان است، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی نیز وظایفی دارند که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.
۲۰ درصد کشاورزان سیل‌زده گلستانی و مازندرانی بیمه دارند
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی اعلام کرد که تنها ۲۰ درصد از کشاورزان آسیب دیده از سیل در استان‌های گلستان و مازندران بیمه دارند و خسارت این بلای طبیعی در دیگر استان‌ها و مناطق کشور در حال ارزیابی و برآورد است.
۱۷ هزار وعده غذایی گرم در راه مناطق سیل‌زده
پایگاه خبری راد: معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال بسته‌های کالایی، دارویی و بهداشتی به آسیب دیدگان سیل اخیر خبر داد و گفت: با همکاری بانک توسعه تعاون، رفاه کارگران و صندوق بازنشستگی کشوری،۲۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه در اختیار تعاونی‌های خسارت دیده و سیل زدگان قرار می‌گیرد.
پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگاه‌های آسیب دیده در سیل
پایگاه خبری راد: مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار از پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران و بنگاه‌های آسیب دیده بر اثر سیل خبر داد و گفت: برای حمایت از کارگران مزدبگیر فاقد بیمه‌پردازی نیز وزارت کار پیشنهادی را به دولت ارائه خواهد کرد که آنها نیز برای چند ماه از این مقرری بهره‌مند شوند.
خسارت ۱۶۴۰ میلیارد تومانی سیل به کشاورزی گلستان
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی اعلام کرد: سیل در استان‌های گلستان و مازندران ۱,۶۴۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرده است.
وضعیت پرداخت خسارت سیل ۹۵ تا سیل اخیر به کشاورزان خوزستان
پایگاه خبری راد: قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: همه خسارات کشاورزانی که اراضی آنها در سیلاب سال ۹۵ بیمه بوده و خسارت دیده اند، پرداخت شده است.
شمارش معکوس تا مرگ جنگل‌های هیرکانی!
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن جنگلبانی ایران هشدار داد: جنگل های شمال ایران در وضعیت بحرانی قرار گرفته‌اند و تنها 30 سال فرصت برای نجات جنگل‌های هیرکانی فرصت داریم.
تسهیلات ارزان‌ قیمت برای جبران خسارات سیل در گیلان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به کمک‌های دولت به آسیب دیدگان حادثه سیل در استان گیلان گفت: بخشی از کمک‌های دولت بلاعوض بوده و بخشی به‌صورت تسهیلات ارزان پرداخت می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد